مصطفی حسن رییسی

جناب آقای مصطفی حسن رئیسی، وکیل همکار مؤسسه حقوقی و داوری وکلای نور نوین  و وکیل کانون وکلای مرکز (تهران) به شماره پروانه 26384 می باشد.

تحصیلات و سوابق

-کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه شهید بهشتی تهران

-متخصص دعاوی تجاری و شرکت ها ،

-دارای سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در چندین هلدینگ و شرکت بزرگ

ایشان با توجه به تحصیلات و سابقه کاری خود در دعاوی مختلف مربوط به شرکت های تجاری قبول وکالت می کنند. آشنایی کامل با رویه دادگاه های تجاری و مراجع مربوطه از جمله سازمان بورس اوراق بهادار، مراجع گمرکی، سازمان امور مالیاتی و دیوان عدالت اداری از جمله توانایی ها و مهارت های ایشان می باشد. همچنین ایشان در تدوین و ویرایش قراردادهای تجاری داخلی و بین المللی به زبان انگلیسی فعال می باشند.

رساله دکتری ایشان با موضوع منع تصاحب فرصت های متعلق به شرکت از مباحث نوین و کاربردی مربوط به شرکت های تجاریست که از اهمیت فراوانی در این حوزه برخوردار است و ایشان در دعاوی مربوط به رقابت های ناسالم مدیران شرکت ها و تصاحب موقعیت های متعلق به شرکت بوسیله سایر اشخاص و انحصارگرایی اشخاص حقوقی تبحر ویژه دارد.

وی علیرغم تخصص و تجربه کافی، از حضور و همفکری چندین همکار با تحصیلات عالی از بهترین دانشگاه های کشور و وکلای باتجربه دارای سوابق قضایی در موسسه وکلای نور نوین بهره مند می باشد. در همین راستا بسیاری از پرونده های ارجاعی، پیش از هرگونه اقدام قضایی در کمیسیون حقوقی متشکل از چندین وکبل مورد تجریه و تحلیل قرار می گیرد تا بهترین تصمیم ممکن با کمترین احتمال خطل در خصوص مشکلات موکلین اتخاذ گردد.

جهت دیدن مقالات و نوشته های حقوقی آقای مصطفی حسن رئیسی می توانید به قسمت وبلاگ سایت مراجعه فرمایید.

نشانی دفتر : تهران- خیابان دکتر شریعتی- بالاتر از خواجه عبداله- پلاک 965- واحد 16

شماره تماس: 22864936-021

4.9/5 - (34 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *