شهرزاد لطفی

سرکار خانم شهرزاد لطفی، وکیل همکار مؤسسه حقوقی و داوری وکلای نور نوین می باشد. ایشان با بیش از ده سال سابقه وکالت، تجارب بسیاری در امور مختلف حقوقی جزایی خصوصا دعاوی پیمانکاری و امور شرکت ها دارند. همچنی ایشان مشاور حقوقی در شورای هماهنگی تشکل های مهندسی ، صنفی و حرفه ای کشور و سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران بوده و سایقه وکالت و مشاوره در ده ها شرکت را در سابقه خود دارد از جمله:

شرکت مهندسین مشاور انرژی  _ شرکت پلسنگ سنندج  – شرکت ساختمانی و تاسیساتی شعله سوز _ شرکت مهندسین راستا _  شرکت تعاونی مسکن شماره 2 نظام مهندسی _شرکت پارس یکم _ شرکت پی فوند  _ شرکت تیسا کیش _ شرکت صنایع فولادسازان دماوند و….. .

تخصص و حیطه فعالیت

کلیه دعاوی مربوط به پیمانکاری و اختلافات ناشی از شرایط عمومی پیمان – دعاوی مربوط به شرکتها از قبیل ابطال مصوبات و صورتجلسات و افزایش یا کاهش سرمایه – دعاوی ورشکستگی – سایر امور وکالتی مرتبط

همچنین:

ایشان علیرغم تخصص و تجربه کافی در امور ذکر شده، از حضور و همفکری چندین همکار با تحصیلات عالی از بهترین دانشگاه های کشور و وکلای باتجربه دارای سوابق قضایی در موسسه وکلای نور نوین بهره مند می باشد. لذا بسیاری از پرونده های ارجاعی به ایشان، پیش از هرگونه اقدام قضایی یا ثبتی، در کمیسیون حقوقی متشکل از چندین وکیل با تجربه، مورد تجریه و تحلیل قرار می گیرد. این اقدام در راستای اتخاذ بهترین تصمیم ممکن برای پیشبرد کارهای موکل می باشد.

جهت دیدن مقالات خانم شهرزاد لطفی، می توانید به قسمت وبلاگ سایت مراجعه فرمایید.

نشانی دفتر : تهران- خیابان دکتر شریعتی- بالاتر از خواجه عبداله- پلاک 965- واحد 16

شماره تماس: 22864936-021

4.9/5 - (34 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *